Sten

Nu har jag varit så dålig på att beskriva mina iaktagelser igen... Det är ju lite synd på sätt och vis, eftersom jag ju iaktagit så mycket. Det jag fick lust att skriva om nu är geologer. De är så extramt intresserade i sitt ämne och kan funder flera flera dagar prata om samma tema: stenar. Stenar är det mest intressanta de upplevt. I och för sig är det ju bra att man kan engagera sig så djupt i ett äme. Och eftersom jag efter ett par svängar inte alls hänger med och förstår vad de säger börjar jag studera deras kroppsspråk och engagemang. Jag har ofta träffat geologer och jag kan rekommendera att föra in ämnet på sten om det är någon som någon gång vill imponera en snygg geolog som snabbt blir exalterad och dras med i samtalsämnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0