Äta, skita, sova, promenera - varför förändrades inte livet från spädbarn till vuxen?

Tänkte på semestern nu när den börjar ta slut. Imorgon börjar jobbet igen. Jag mår inte dåligt över det och det ska jag nog vara glad för. Har förstått att många tycker att det är jobbigt med att komma tillbaka. Nåja, det jag tänkte på var att det vi egentligen gjorde under semestern var att köra bil, äta, sova och promenera. Är det inte konstigt att det är det vi människor gör? Det och går på toa. Anledningen till att jag funderade på det igen var att jag nyss var inne på facebook och snabbt läste igenom vad folk skrivit. Det tackades för trevliga eftermiddagar med god mat, det visades fotografier från promenader, planerades för matlagning och uttryck som "god morgon" och "god natt" fanns ofta skrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0