Frisbee

Igår när jag gick genom parken på väg hem från jobbet såg jag två av a-lagarna kasta frisbee. Den råkade hamna lite fel och flög direkt mot mig. Han som kastat ropade "förlåt!" och han som skulle fånga trodde nog att jag skulle bli arg och skyndade sig fram. Jag blev naturligtvis inte arg, utan försökte fånga frisbeen. TYPISKT att jag inte lyckades! Sen ville jag kasta tillbaka den och frågade först om lov (jag fick) och sen kastade jag den. Det gick bra. Nu hoppas jag på att de står där varje dag (a-lagare har ju en tendens att hänga på samma ställe jämt) och att de kastar frisbeen till mig varje gång. Det skulle ju vara roligt. Tror du att det blir så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0